آیا می توانم نفروپاتی IgA علت ناباروری در مردان

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم نفروپاتی IgA علت ناباروری در مردان

 

آیا می توانم نفروپاتی IgA علت ناباروری در مردان

ناباروری مردان است اشاره به عدم توانایی یک مرد برای رسیدن به یک بارداری در female.It حاصلخیز است مسئله سلامت مزاحم را برای men.There از بسیاری از عوامل منتسب برای این مشکل مانند الکل، مجاری آسیب دیده، و غیره می تواند نفروپاتی IgA علت ناباروری در مردان؟

در مراحل اولیه نفروپاتی IgA، باروری خود را affected.This نیست، به معنی زن و شوهر هنوز هم می تواند pregnancy.However موفق داشته باشد، به عنوان پیشرفت بیماری، ناباروری ممکن است در مردان رخ می دهد.

همانطور که بیماری پیشرفت می کند، ساخت سطوح بالایی از مواد زائد در بدن، در نتیجه تاثیر منفی بر عملکرد کیفیت اسپرم و fertility.Depending از مرحله بیماری کلیوی، بیماران باید به یک متخصص کلیه یا نفرولوژیست با علاقه در اثر IgA نفروپاتی بر باروری مردان.

داشتن نفروپاتی IgA حق خود را از تبدیل شدن به یک پدر محروم است. اگر درمان به موقع و پرخاشگر است به تصویب رسید، نفروپاتی IgA ناباروری در men.So بیماران نیاز به استفاده از یک روش موثر برای جلوگیری از بارداری ایجاد نمی کند مگر اینکه آنها می خواهند به یک کودک است.

از داروهای غربی مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی به طور معمول استفاده می شود به درمان: غلظت IgA nephropathy.However، استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند بسیاری از مشکلات می شود، که در آن ناباروری بسیار معمول است. برای کمک به جلوگیری از این عوارض، طب چینی است به طب patients.Chinese توصیه شده درمان مبتنی بر گیاه است و عوارض جانبی در بدن به طور کامل رایگان است.

به غیر از درمان تهاجمی، راهنمایی زیر می تواند کمک به مردان مبتلا به IgA نفروپاتی بهبود باروری.

* خوردن یک رژیم غذایی متعادل و سالم

* آیا ورزش کردن به طور منظم

* سیگار را ترک کنید

* نوشیدن الکل در حد اعتدال

* اجتناب از استفاده از مواد مخدر تفریحی

فوق برخی از راهنمایی های عمومی برای مردان مبتلا به نفروپاتی IgA به بهبود fertility.As خود را به وضعیت آنها از فردی به فرد، پیشنهادات درمان شخصی به شما توصیه می شود متفاوت است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت توصیه های بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مردان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.